niedziela, 22 września 2013

BańkoPrezent dla "DALEJ RAZEM"


Ostatnio byłam w przedszkolu „Dalej Razem”.

Przedszkole to skupia dzieci zdrowe oraz dzieci autystyczne. Zaproszona zostałam przez Panią Agnieszkę, która bardzo chciała sprawić dzieciom niespodziankę i piękny, wyjątkowy  czas. Pomyślała o mnie- czuję się więc zaszczycona.  
Jak więc mogłam odmówić? 
Bańko Uśmiech i do dzieła!

Zaprezentowałam im w ramach BańkoPrezentu mały pokaz baniek mydlanych. Dzieci dowiedziały się także na czym polega zawód animatora. Mogły przymierzyć strój Clowna i puszczać bańki mydlane:


buty też sprawiły radochę:

  Połączenie przyjemnego z pożytecznym.  
Zabawa była fantastyczna. Dzieci zdrowe oraz autystyczne idealnie weszły w zabawę przenosząc się w bajkowy świat baniek mydlanych.  Dzieci się śmiały i bawiły.  A mi serce rosło!


Ten widok wyciągniętych rączek, które chcą chwycić bańkę zawsze mnie rozczula!  Uśmiechnięte dzieci to moja duma!


Każde dziecko chciało puścić banki co też mogło zrobić z moją mniejszą czy większą pomocą. Panie tam pracujące także pomagały. Panie te bardzo  są za swoimi dziećmi. Tuliły, przytulały,  tłumaczyły… Patrzyłam na nie zafascynowana, ich dobrocią i profesjonalizmem.  Dlatego też pokaz tak wspaniale wyszedł i nie było barier nie do przejścia.   

Po pokazie podeszła do mnie dziewczynka ofiarując prezent. Dzieci samodzielnie wykonały świecznik w pięknych jesiennych barwach. Zrobiło mi się bardzo miło- cudowny gest, który chwycił mnie za serce! Uwielbiam takie prezenty! 


Warto przy okazji dowiedzieć się czym jest autyzm dlatego zapraszam na stronkę Przedszkola (można ich tez znaleźć na fb) stronka: http://www.autyzm.zgora.pl a gdyby ktoś chciał pomóc- na pewno przyjmą pomoc z otwartymi ramionami. 

Mój BańkoPrezent się udał.  Jeszcze Was odwiedzę - obiecuję :)

1 komentarz: