środa, 9 października 2013

Bańko Przedszkolaki na wielki BańkoMedal



Najpierw szybkie BańkoOgłoszenie:
w czasie gdy była cisza na blogu miałam dwa pokazy urodzinowe. Jednak rodziny poprosiły by nie zamieszczać zdjęć ponieważ martwią się o swoją prywatność. Oczywiście muszę to uszanować. Urodziny tych chłopców były bajkowe. Zrobiłam wspaniałe warsztaty bańkowe, jeden z nich miał pokaz baniek w ogrodzie. Drugi w mieszkaniu   (w bloku) zamknął swoich gości w bańce. Radości było wiele. Oryginalne i nie sztampowe urodziny. Zapraszam do skorzystania z tej fantastycznej oferty.
Koniec BańkoOgłoszeń. 


A dziś o wspaniałym pokazie.

Wiadro płynu i do dzieła. Hahahahahaa






Pokaz dla przedszkola miał odbyć się początkowo w pomieszczeniu by ukazać jak bardzo atrakcyjny jest pokaz w zamknięciu. Jednakże pogoda była istnie bańkowa i postanowiłam zrobić dzieciom BańkoFrajdę  i poszaleć na dworze. Ciepło słonecznie powiem tyle: BańkoBajka! Ups.... BańkoRadość! 


Dzieci się dotleniły i to porządnie. Natomiast ja się wybańkowałam. Z pokazem w pomieszczeniu jeszcze wrócę. Wtedy pokażę nowe BańkoSztuczki. 

Na początku puściłam średnie bańki. Dzieci w kółeczku obserwowały i przyglądały się…


Przy tunelach już były krzyki radości i OCH ACH ZOBACZ JAKA BAAAAAŃKA!




Duże bańki  jednak wzbudziły euforię szczęścia! Każdy chciał zbić taką bańkę! Poszalałam z dziećmi.



Oczywiście miłość do baniek trzeba szerzyć… i każde dziecko które chciało- mogło porobić bańki.


Niektórzy robili bańki po raz „pierwszy”  np. czwarty raz, mówiąc,  że NAPRAWDĘ to oni ani razu nie robili. Mali BańkoManiacy rosną hahahaha



Ta radość jest nieziemska, gdy dzieci widziały całą gamę barw w bańce.  Efekt wizualny, gdy bańka leciutko się unosiła mieniąc się na tle kolorowych liści, jest fantastyczny-  ach ta  polska jesień. Przedszkole ma piękne położenie- z daleka od ulicy, wśród  wielu pięknych drzew….Kolory polskiej jesieni są cudowne. Idealne połączenie pięknych kolorowych baniek i kolorowe liście.



Czy to nie piękny widok?



Natomiast małe bańki w mega ilości wzbudziły niepochamowane uczucia chęci zbijania, dogonienia- a naj naj naj był śmiech dzieci.



One się cieszyły tak bardzo, że mi też uśmiech z buzi nie schodził.

Piękne było także to, że nie tylko dzieci miały frajdę. Panie przedszkolanki także puszczały bańki wprawiając w zachwyt swoje dzieci. Rewelacyjnie się bawiły a dzieci zupełnie oszalały hihi  Panie pomogły i porobiły zdjęcia dzięki temu mam BańkofotoReportaż.  Taka wzajemna pomoc :)

To był udany BańkoPokaz :) 

Stali BańkoCzytacze mogą zauważyć mój nowy strój. Nie zawsze do występów pasuje strój clowna dlatego postanowiłam coś BańkoPomyśleć. Z tego myślenia  wyszła piękna spódniczka tutu w kolorach wspaniałej bańki.  Spódniczkę wykonała wspaniała osoba, która włożyła w nią wiele serca. Dziękuję dla Moniki twórczyni Lili - My little princess  strona bloga: http://lilimyprincess.blogspot.com
Czyż nie wyglądam ślicznie?

Jedna dziewczynka z przedszkola podbiegła do mnie wołając, że jestem czarodziejką…  Czasami bym chciała – naprawdę.

Bańko Uśmiech i do następnego wpisu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz