czwartek, 20 lutego 2014

BańkoOgłoszenie! Bańko Warsztaty w Family Cafe!

Jak moje dzieci były małe i wózkiem wszędzie, wszędzie ale to wszędzie musiałam a i czasami pierś wyciągnąć by nakarmić, i pieluszkę zmienić....to spotykałam się z oporem
- tu nie wolno karmić piersią!
- tu nie wolno wózkiem
- a co Pani ma  w tej chuście (nosiłam też w chuście)
- tu się nie zmienia pieluch
- zabierze Pani ten wózek
- a czemu to dziecko płacze....
Blokady.
BLOKADY

Pewnego dnia odechciało mi się iść na pewne anielskie lody bo obsługa fatalna i przeprawa z dzieckiem jawiła się jako problem.

Choć nie mam niemowlaczków to dalej mam małe dzieci i jestem aktywną oraz twórczą mamą. Ciężko mi siedzieć w domu.

Odkryłam przyjazne miejsce. I choć nie karmię już piersią to jest tam miejsce gdzie można dziecko nakarmić czy wyciszyć. Można stanąć wózkiem( z którego korzystam) . Mamy niemowlaczków mogą  zmienić pieluszkę na przewijaku!  Godne warunki i przemiła obsługa. Kącik zabaw dla dzieci....

Usiadłam tam "tego" dnia,  gdy mój syn się bawił odpisałam na zaległe smsy i maile... Wypiłam kawę w spokoju ... Następnym razem wezmę komputer by wklepać kilka BańkoZaległości ;) Bo się nazbierało troszku! Pamiętam o was kochani!

I narodził się pomysł....zrobię tu warsztaty naukowe o bańkach!
Marzyłam choć o dwóch grupach, malutkich....

Family Cafe utworzyło wydarzenie- a tu tak wielkie zainteresowanie! Będą 4 grupy i to całkiem duże!


Bańkowicze widzimy się w sobotę i w niedzielę! Zaczaruję ten czas....

i polecam kawiarnię Family Cafe w Zielonej Górze! Moje zabańkowane serce juz pokochało to miejsce!

1 komentarz:

  1. oj tak ;) mi też się spodobało - zwłaszcza, że to miejsce "żyje" :) Pierwszy raz trafiłam tam na SWAP PARTY - i od razu pokochałam :) Połączenie Family Cafe i Bańko-warsztatów musiało być cudne- szkoda, że nie mogłam z Wami być. Mam nadzieję, że kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń